La distinció del disseny artesà en el seu descans
Royal Arte
Les mans més expertes es disposen per crear i desenvolupar aquest model d'alta gamma, una autèntica obra d'art en si mateixa. Un matalàs fet totalment a mà de la manera més tradicional que s'ha realitzat durant anys, incloent una a una cada capa de fibres naturals dels seus encoixinats i complementat el seu confort amb la millor qualitat de les molles ensacades en teixit de cotó 100%.
L'unió d'aquestes fibres naturals es realitza amb el sistema capitoné, característic en aquest tipus de models, travessant amb una agulla de banda a banda el nucli de les molles unint les dues parts amb una cinta i tancant a la part exterior amb botons de cotó. Amb això evitarem el desplaçament de les fibres i proporcionarem la característica estètica i confort del capitone, aconseguint un resultat de gran qualitat.
El doble rivet que envolta el matalàs permet donar-li el toc de distinció, unit al teixit 100% de viscosa destinat a matalassos de gamma més alta.
CARACTERÍSTIQUES GENERALS
TIPUS DE MODEL : Tancat amb doble rivet amb sistema capitoné
NUCLI : Combinat molla ensacada de 15 cm d'altura en teixit 100% cotó calico , molla ensacada Pocket Spring de 3,8 cm d'altura i làtex Talalay 75 kg/m3
TEIXIT : 100% viscosa
ACOLXAT : 1.000 gr/m2 Cotó , 800 gr/m2 llana , 600 gr/m2 lli i 320 gr/m2 seda
ALTURES TOTALS : 30 cm
GRAU DE FERMESA : Suave
DETALL DEL NUCLI
Teixit 100% viscosa: suau, lleuger i fresc.
Seda Salvatge, suavitat i alta recuperació.
Lli, gran capacitat d'absorció.
Llana, excel·lent elasticitat i suavitat.
Cotó, millora evacuacion de la humitat.
Cotó calico, aïllament per a les fibres naturals.
Molla ensacada Micro Pocket
Làtex Talalay medium
Aïllant tèxtil, abric de proteccion per al moll ensacat.
Molla ensacada amb teixit de cotó calico.
